God morgon peeps!

Tisdag morgon och en lika grå morgon som alla andra mornar som vart på senaste. inte konstigt att man är trött och inte riiiiktigt vill gå upp på morgonen :P

Middagen med de nya arbetskamraterna var riktigt trevlig. Det var som en annan värld där inne haha :P Vi åt på en libanesisk restaurang i Huvudsta. Jätte fint och levande musik massor med mat och det är typ buffe så om det tar slut på tallrikarna så kommer dom in med mer :) Om ni är ett stort sällskap så gå dit. Att gå dit typ 2 st det är bara onödigt. Det blir inte samma sak då.
Vid ett så åkte jag in till staden och mötte Jerry och Franco en sväng och fick sällskap på nattbussen av Jerry vilket var ack så skönt. Tiden går fortare om man har någon att åka med och man somnar inte :P


Jag hade fått en kommentar av en "Ninni" om mitt inlägg angående dricks.
- Att lägga på 10% på notan som dricks automatiskt är väl inte heller så jätte snällt. Har vart med om det utomlands och man blir inte så glad av att se att det görs så heller. Och oftast är det halv taskiga ställen som gör så för att verkligen få in den pengen. Nä jag tycker bara att folk ska rycka upp sig lite och verkligen visa uppskattning för maten och servicen genom att lämna dricks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0