Julpynt och pepparkaksdeg!


Nu är den lilla granen uppe och staken i köksfönstret är tänd. Det är liksom det enda julpyntet jag har och känns inte som att jag orkar ha något mer just nu heller. Nästa år med Dennis då ska vi handla en stor gran och det ska vara dukar och allt sånt där.  :) Med lite framförhållning liksom.

Igår var vi och handlade på Maxi. Blev tvugna att köpa pepparkaksdeg då :) Och formar för det har jag inte och bakplåtspapper för något sånt har jag väl inte heller :P En kavel får jag väl ragga av mamma eller inhandla på IKEA kanske? :P
Så någon dag innan Dennis åker till GbG så ska vi minsann göra pepparkakor. MYSIGT värre :D

Denhär veckan är ganska slapp på jobbet jag stänger bara 2 kvällar och är ledig i helgen. Men får nästan jobba heeeela nästa vecka för att den andra tjejen också ska få en helg ledig kanske? Vi får se hur det blir helt enkelt hon klagar inte så mycket som den andra haha :P

Och här kommer vuxenpoängen.
Jag och Dennis ska skicka iväg julkort. Känn på den ni :) Det är väl sjukt snällt och jag brukar inte göra sånt tjaffs men fick minsann för mig det. Då ville Dennis också skicka några men jag fick skriva dom såklart :P hihi.

Nu måste jag äta frukost innan jag glider iväg till arbetet i regnet :S
Ha en bra dag allihopa!
xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har blivit en "mjukis" erika.. :P

göra pepparkakor och skicka julkort.. :)

2008-12-03 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0