Snor och julkort.

Jag vaknade igår och var sjuuukt förkyld. Det var länge sedan jag var såhär dålig. igår hade jag feber och jobbade kort dag som tur var och idag tog Alina mitt långa pass. När jag kom hem så däckade jag och vaknade till när Dennis kom hem och hade köpt glass som fick bli min middag :) Världens bästa !!
Har ingen feber idag men det känns som att själva förkylningen har brytit ut ordentligt så är öm i kroppen och huvudet är sjukt tungt.
Känns jobbigt att bara jobbat korta dagar denna vecka för det kommer inte dra in många slantar men är man sjuk så är man liksom. Jobbar både lördag och söndag istället. Sen har vi stängt julafton och 2 dagar efter det. Coolt. Var länge sedan :P

Sorterade den rena tvätten nyss och la in kläder som jag slängt över soffan och då ser det direkt städat ut. Man måste egentligen bara göra så lite men ändå tar det emot.

Men nu måste jag verkligen snyta mig och ska sedan lägga mig i sängen och se på lite television.
xoxo
Erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du skrev ju inget om julkort?

Tack för julkortet förresten, fick den idag.. :)

2008-12-18 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0