YEAH!

För jag fick dom blåa Reebok skorna av min älskade pojkvän!
 Whiiiieee!

Vi hade vår lilla julafton igår och gav varandra julklapparna för att Dennis åkte idag till Strängnäs för att imorn fortsätta färden till Göteborg där han ska fira jul med sin familj.
Jag blev kvar här i Sthlm. Någon måste ju arbeta :P haha !!
Kommer fira jul här i Stockholm hemma hos morfar. Det är mammas jul iår nämligen. I min familj så är det varannat år som gäller och förra året så firade vi hos farmor.

Jobbade idag och känner mig väl lite bättre förutom att jag har ont på ena sidan av huvudet typ hela tiden. Det är inte migrän för det har hållt i sig nån dag nu. Gissar mer på att det har med min jävla förkylning som har gjort att pappret i detta hushåll har konsumerats lite extra :P

Det känns konstigt att det snart är Julafton. Har inte tänkt överdrivet på det med tanke på att det inte blir så mycket julklappar och det har ju att göra med att man tjänar sina egna pengar :P Men det är mysigt med klappar även om det kan ge en huvudvärk vissa gånger. Det ska hur som helst bli trevligt att äta lite och umgås med morfar och hans fru. Träffar inte dom överdrivet ofta efter att jag flyttade hemifrån, man kan inte få allt här i livet sägs det.

Nu ska jag lägga in en uppdatering på min tatuering.

xoxo
erika


Kommentarer
Postat av: Caroline Liikamaa

Jag fick lika dana av min lillebror hehe fast dom göröna ;) visst är dom coola!!!

2008-12-20 @ 23:26:53
URL: http://carolineliikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0