Working days

Denna helg var riktigt lugn. Jobbade öppning hela helgen och idag började jag klockan 6 för att göra veckoarbetet.
Det enda jag har gjort är att jag i fredags träffade Dankku efter arbetet och fikade och på lördag kväll var jag barnvakt åt Jesper och Lollos son Noah :)
Han var lugn att ta hand om så förutom att han vägrade sova föränn klockan 23 på kvällen typ :P Lite kinkig var han där precis innan han somnade men lite välling gjorde susen !

Idag slutade jag vid 14 så jag och min kära mor åkte till Farsa Centrum, Globen och Skärholmen för att vandra runt lite i affärer. Jag köpte inget speciellt även om jag letade efter skor. Men jag tror att jag tar mig en vända in till stan och köper ett par sneakers på SNS istället =P
Jooo jag köpte en liten liten alla hjärtans dag present till Joonas också det gjorde jag :)
Även om han inte är hemma den 14:e
Det är liite jobbigt faktiskt med att ha sin man resandes runt i Sverige allt för många dagar i rad, men jag får ta det och hoppas på att det inte blir jobbigare bara =S

Imorrn är jag ledig så då ska jag passa på att börja dagen med att städa för att sen kunna göra något annat på eftermiddagen. Bäst att inte ha något planerat förutom att städa annars använder jag gärna den planen för att slippa dammsuga haha.

Mjauu suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0