Jag ska till CYPERN!

Yeeeeeeeei
Jag och baby ska till Cypern på måndag:) ;)
Har aldrig vart där så det är ett plus men jag ska soooola o bada. Dennis har aldrig vart utomlands så det gör saken ännu mer spännande juuuuu.

Imorn jobbar jag helvetes passet som är på 13 timmar meeeen det blir säkert grejt för då är jag ledig dagen efter. Vi ska iväg och handla sådant som kan behövas. Typ diarre piller och dennis ska köpa shorts :)


Nu ser jag fram emot min semester igen!! Den delen som gör att jag verkligen inte behöver tänka på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: linda

haha ofta man säger diarre piller. de lät ofräscht :O

2008-07-18 @ 18:39:50
Postat av: erikaah

Vaddå det är ju det det är!. Mot turist diarre :P

2008-07-30 @ 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0