Sopa :P

Jag är verkligen jätte dålig på att uppdatera bloggen ibland. Men det kanske är bra för då rullar allt bara på men det är ju kul att skriva ner roliga saker som har hänt också :P

Vad har hänt på senaste då?
Dennis har påbörjat sin semester iallafall och har två veckor själv och sen börjar min semester så vi kommer ha två veckor tillsammans :)
Om allt går som planerat så kommer vi ta en sista minuten resa någonstans direkt på måndagen om en och en halv vecka och sen åker vi till GbG. Ser fram emot det sjukt mycket.

På jobbet flyter allt på typ som det ska igen och jag måste verkligen ha koll på allt så det är lite galet med tanke på att jag kör skift hela tiden :S Men men det får fungera nu över sommaren sen är alla tillbaka och så ska det bli ändrig.

Jag hänger lite mer med min mor nu och det känns kul faktiskt för vi kan umgås lite då och då men inte hela tiden, då går vi varandra på nerverna :P


Haha vi har typ kommit fram till att Dennis är längre än far min :P Helt galet för jag trodde väl aldrig att någon skulle kunna vara det heller.

Mitt favoritord : KNASIGT (så sjukt bra)

Bajj bajj nu  ska jag läsa min bok Frälsaren 

Väntar även på att tredje delen av Millennium ska komma på pocket och boken som är skriven av Snabba Cash författaren :) spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0