På lördag på lördag

På lördag åker jag till London :) Tredje gången och denna gång är det med mamma och syster. Ska bli riktigt mysigt måste jag få säga :)
Så nu har jag packat ihop några plagg eftersom jag stänger imorn och vi måste åka relativt tidigt på lördag.

Har inte skrivit särskilt mycket här utan bara slängt in några grejjer bara. Har liksom inte så överdrivet mycket att berätta just nu. :P Det behöver liksom inte vara dåligt heller :P

Dennis är ute med sin firma på Grönan och har femkamp o hela det där. Fett lyxigt. Dom gör sånt lite då och då. För oss känns det som att det händer lite för sällan. Men får väl dra ihop ett gäng och köra nåt på ängen i huddinge kanske med brännboll :) :) Kostar inte särskilt mycket och alla kommer o går när dom vill kanske.

Förövrigt är den bästa reklamen den där killen har hittat pappas Kamasutra bok :P
" Pappa, pappa, vad är kama-sut-rrrrrrrrrra?"
" Har hon fastnat tanten"
" Man pratar inte med mat i munnen"
hihihhihihihi

Nu ska jag sakna min boi lite och se på Vänner. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0