Ny mobil.

Igår så tatuerade jag mig. fyllde ut mot bröstet lite grann :) Blev jätte fint så får se hur jag ska göra. Mamma frågar hela tiden om det inte räcker och det gör ju liksom inte det hahah.

Efter arbetet idag så plockade mamma upp mig från jobbet och vi åkte till ElGiganten för att kolla på mobiler. Haffade ju en gaaaanska fort och diggar den verkligen.
Lite pinsamt för herrn som sålde den till mig. Han sa att det var en 3G telefon och jag säger ju inte emot om han säger att det är det.
Men det var ju inte det så fick ju ringa till Tele2 och se hur jag skulle göra och då var det tydligen lugnt att lägga i sim kortet jag fick av honom iallafall det var inte konstigare än så liksom.

Samsung U600

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0