Hyllor uppe :)

Japp, världens bästa Dennis och jag var och handlade hyllor till mig på IKEA för några dagar sedan och redan igår vart dom uppsatta :) Så sjukt skönt .
Min skrivare som jag fick i julas blev uppackad också haha. Den var jätte fin. Med scanner och kopiator :)

På fredag och lördag är jag ledig så på fredagen ska jag iallafall åka med min syster till vår far och äta lite middag bara. Har inte träffat dem på ett tag nu igen :P Så dålig på det där men oftast så jobbar jag eller har massa andra planer. Sen är inte Tyresö riktigt grannkommunen heller :P

Äta sej lite mat och slå på diskmaskinen kanske är en ide :) Bajj

Kommentarer
Postat av: din

Du är världens bästa :)

2008-05-06 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0