Solen skiner :)

Idag är jag ledig men jag gjorde inget speciellt igår ändå. Känns som att jag håller på att bli sjuk. :S
Helt slut i kroppen och jätte trött hela tiden. Hoppas att det går över snart.

Min valborg vart lugnt. Åt middag hemma hos Jenny sen spelade vi lite guitar hero och åkte sedan hem till Jesper och Lollo för att fortsätta spela spel fast Wii :) Det är sjukt roligt men jag skulle nog aldrig spela nåt om jag hade det hemma :P

Dennis var hos sin mamma två dagar så idag när han har slutat ska vi nog till IKEA och vandra runt lite om vi inte ändrar oss med tanke på att det är sjukt fint väder ute.
Solade direkt när jag hade vaknat men jag har bara sol hos mig i typ två timmar , det är tråkigt som attans.
Får fuska någon dag haha.

Nu ska jag poppa lite musik o försöka få bättre ordning här hemma, jag är en typisk
"Jag lägger det här så länge" - tjej som sedan undrar vart hon har lagt det röda linnet  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0