Ångrar mig

För att svara på Paulas kommentar så sjönk jag lite lågt och tog mg i kragen och ringde dom och frågade om dom hade en ersättare annars ville jag ha jobbet.
Dom hade hittat en tjej som kommer på morgonen och om det inte går bra för henne på måndag så är jag fortfarande aktuell. Så hoppas på att hon är en riktig planta haha!
Nä men visst jag kommer att få gå ner i lön men någonstans måste man börja. Kommer nog inte få så mycket i timmen på nåt ställe när jag börjar. Man får ju helt enkelt bevisa att man är värd dom pengarna.

Så som sagt hoppas hon är trög eller nåt så att jag fortfarande kan få chansen att jobba där. Kommer liksom klara mig på den lönen också får dra ner på skoköpandet bara :P hahah

Kom hem nyss från jobbet och det har vart en ganska lugn kväll. Dennis ligger och sover men det är inte så konstigt eftersom han gå upp så tidigt på mornarna.
Vi får helt enkelt umgås imorgon :)

Ska checka runt lite på nätet nu och sen är det nog dags att sussa ändå.
Baj peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0