Fick jobbet !!

Japp och jag vill verkligen ha det och allt verkade bra. Skulle kunna sluta lite tidigare från donken och allt sånt kändes som att det var på banan.
Så får jag veta vad jag ungefärskulle få i lön. 15kr mindre än vad jag har idag och det är sjukt mycket pengar. Jag har en hyra och övriga räkningar att betala och det går inte ihop om jag får ut mindre än 10.000:-.
Jag sa redan igår att det tror jag inte går och tänk då att det inte är något OB tillägg heller och semesterersättning vet jag inte heller hur det går till om företaget inte är med i facket.
GAAAAH. Jag kan bli tokig för mindre och igår vart jag bara så sjukt ledsen över att det hela tiden är någonting. Jag får jobb och jag får erbjudanden men sen så är det svart eller så är det lite betalt eller så får jag inte tillräckligt med timmar.
FAAAAAAAAN!!!!
nu vill jag bara ligga i sängen och gråta! Hej

Kommentarer
Postat av: Paulize Konstblogg

Vad tråkigt =/ skulle du inte kunna tänka dig att ta något helgjobb också då? lite mycket att göra men alltid något för att få ihop de sista kronorna.

2008-11-07 @ 21:18:43
URL: http://paulize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0