mys,bok,sömn.

Dennis var hemma en sväng nu och drog sedan iväg för att dricka lite öl med sina homeboys. Jag ska ju ändå lägga mig i sängen snart och se på CSI kanske läsa lite ur min bok, sen är det dags att sova igen. Så mig gör det inget om han hänger med dom ikväll det är ändå bredvid mig han sover sen inatt :D LÖÖÖÖVA

Jobba, sova, jobba, sova
.
Lite så ser mina dagar ut just nu men det får jag ta. Det har blivit så med tanke på att jag jobbade på det nya jobbet på min lediga dag från donken och kommer göra så nästa vecka också. För se är det heltid som gäller och vill ha koll på lääääget ju :P

Går runt och tänker på allt jag ska tänka på när jag börjar där och försöker memorera deras meny och vinerna som de har. :P Läskigt värre och jag vet att jag tjatar om att jag ska börja där men jag ser fram emot det :P

Har bjudit över folk från jobbet till mig nästa lördag för att hänga och dricka lite alkohol. Hoppas på att några nappar iallafall :P Lär ju inte träffa dem allt för ofta efter att jag slutar :S

xoxo
Eraijkaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0