One Tree Hill

One Tree Hill hade ju säsongsavslutning i söndags och det slutade så sjukt spännande att jag och Dennis inte kunde hålla oss för kommande säsong så vi fixade fram dom och såg en del iförrigår :)
Sen igår kväll la vi oss och såg två delar till och den sista var helt sjuuuukt sorglig! Fatta en timmes bölande för en Tv serie.
Ni måste själva se det för att förstå hur sjuk gråt-faktor det var på just den delen :(

Men men inte så mycket mer spännande att berätta idag det har vart en lugn dag på arbetet och jag har bara ett pass kvar att byta bort sen kommer det att vara helt klart att jag jobbar på ett nytt jobb om två veckor.
Ställer däremot upp och jobbar när det är personalfest för företaget.
Väldigt tråkigt att inte få gå på den festen eftersom man har jobbat där så länge och det skulle vara den perfekta avslutningen :) 
Men om dom inte tycker att det är ok så är det liksom inte det. Har inte frågat men det känns pinsamt :S

Dags att äta lite mat kanske eller en skål med flingor ? Den som lever får se eller hur man nu säger.

Ska försöka underhålla mig iallafall med tanke på att Dennis sitter och pillar med sin mobil som han fick idag ;)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mehh va det säsongsavslutning, missade det..

Så inte one tree hill nu på söndag, va ska jag göra då? Undra vem lucas fråga om hon ville åka till las vegas för att gifta sig.. :)

2008-11-12 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0