Vart ska jag börja :P

Måste ju uppdatera här lite efter helgen.
Var och firade Jenny och Joni i fredags hemma hos dem med lite Halloween party. Jenny hade gjort så fint hemma hos sig med massa spindelnät och grejjer.
Hon var nog sötast eftersom hon var en pumpa med mage och allt och coolast var nog Jerry som var utklädd till mumie och gjorde det ordentligt med bandage över heeela kroppen :)
Jag och Dennis var tråkiga och klädde inte ut oss men var ju inte säker på om jag skulle gå eller inte och sen när jag hade bestämt mig var det svårt att hitta något att vara och ville inte göra det halvdant liksom.
Vi drog därifrån vid halv 12 på kvällen och det vart lagom med tanke på att jag skulle upp och öppna restaurangen på morgonen. Var trött redan som det var :S

Idag så har jag vart på arbetsintervju på en restaurang vid östermalm. Det gick sjukt bra och det här jobbet skulle jag verkligen kunna tänka mig. Det var jätte mysigt och hon som intervjuade mig var en rolig tjej som man kunde slappna av med även om jag inte är en som har svårt att prata annars heller. Men lite nervöst är det alltid att vara på intervju.
Hon hör av sig på torsdag varesig man får jobbet eller inte så håll tummarna för mig :)


Nu börjar Dennis bli less på att jag inte röker med honom eftersom jag sa att detta skulle gå fort så jag får skriva lite imorn också.
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0