Imorn så :)

Ska jag på arbetsintervju :)
Whiie :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, lycka till! :D

2008-10-20 @ 21:01:24
URL: http://presentpapper.blogg.se/
Postat av: Lasse

Om jag hade trivts på donken hade jag nog inte bytt jobb! Jobbade inte dära sålänge, utan bara ett litet tag,



Min, eller våran blogg handlar för de mesta om våra liv.. eller våra galna dagar iallafall! :)



//PartiieLasse

2008-10-20 @ 22:01:27
URL: http://tresexti.blogg.se/
Postat av: teresa k

om du behöver ett tillfälligt jobb snabbt, så kan du jobba som finsktalande säljare hos oss tills du hittar det du vill pyssla med...Jag tror du skulle kunna vara riktigt duktig, du har den personligheten =).

arbetstiderna är mån-fre 8,00 till 16,00

Veckolön (dvs lön varje fredag)

Grundlön+provision+bonus...



hör av dej om du vill! Jag fixar så du får börja direkt =)

2008-10-29 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0