Inpacketerad tå :(

Imorse var jag hos läkaren i Fruängen och fixade mitt nageltrång.
Det gjorde helvetiskt ont att få bedövningen och det gjorde ont när bedövningen släppte annars så kände jag ju inte stortån vilket var lite coolt :P

Besöket hos doktorn i Fruängen var förjäkla roligt. Han var lite knäpp.

Vi hälsade och sen frågade han bara pang om jag rökte.
Han stod sedan och förklarade att det var därför jag hade fått min psoriaris och hur och bla bla. Försökte förklara att jag hade vart på Psoriasis kliniken men han bara pratade på.
När han pratade om det så förberedda han för bedövningen och när han la in det så berättade han även att jag hade något som lät som Hosilus Dosilus.
Jaha svarar jag och undrar vad det är. Jo minsann det är att jag inte har full rörlighet i min stortå. Men får då förklarat att om jag inte har ont så behöver jag inte göra något åt det annars kan man bli opererad och att jag har tendens till Bodilus Dosilus vilket är sned tå men det behöver inte heller åtgärdas om jag inte har ont.

Vilken tur då eftersom jag kom till honom för att fixa mitt nageltrång och inte min stela stortå ;)
Låg och fnittrade för mig själv när man väntade på att bedövningen skulle börjat verka ordentligt. Det knasigaste läkarbesöket jag har vart med om iallafall.



Nu ska jag ta min tå och lägga benet högt det värker så in i skogen igen. AJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0