Jobbig dag :(

Inte jobbig så att det var mycket att göra som det annars kan var idag hade vi istället sjuuuukt lite att göra. Det var galet.
Okej att det regnade men herregud folk är väl hungriga iallafall känner jag.
Hade skickat alla raster till två sen var det inga fler som skulle ha :P Hur ofta händer det liksom. Never ever typ.

Och om någon kanske har ett jobb till mig så skulle det kunna sitta ganska bra.
Jag har nu förlorat min motivation och jag kan verkligen inte säga vad det beror på .Jag gillar att vara högt uppsatt och jag har klättrat på relativt kort tid till den positionen jag har nu och är stolt över mig själv. Vet inte om jag kanske inte riktigt är redo för att vara där jag är. Det är mycket mer ansvar än skiftledare såklart.
Tycker själv att det är synd att jag känner som jag gör men jag känner så iallafall.
Så jag har ungefär en månad på mig att säga till om jag vill vara kvar som andra assistent eller om jag vill bli degraderad till en vanlig medarbetare.
Såklart jag inte vill vara medarbetare men hur snällt mot cheferna är det om dom har en person som inte känner motivationen till att hela tiden förbättra och förändra restaurangen?
Har iallafall ett tag på mig att bestämma mig och hoppas att jag lyckas hitta ett arbete även om det är sjukt svårt just nu!!

Nu ska jag sluta deppa för en stund och spela Guitar Hero lite med Dennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0