Storhandla på Maxi

Det gjorde jag och Dennis igår för dom sista pengarna såhär i början av månaden. Helt galet men det blir väl så när man köper skor och jacka. Sen är det någon som fyller år osv osv.
Men vi har varandra och ett Wii samt mat i kyl o frys hihi :P

Idag stänger jag och sen öppnar jag imorn.
Imorn efter jobbet så ska vi hem till Jenny och Joni. Dom firas ihop imorn och så ärdet lite Halloween fest samtidigt :)
Ska bli lite trevligt hoppas jag på men det blir lite lugnt eftersom jag öppnar dagen efter också. Bajs !!

Nu ska jag äta frukost och sen dra mig mot arbetet. Baj baj people!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

God middag!

Lycka till med jobbet :)

2008-10-31 @ 11:21:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0