05.30 tre brandmän utanför dörren.

Jag vaknade av ett jääääkla dunkande och grannens hund skällde mer än vanligt.
När jag vaknar till så hör jag hur ett brandalarm piper och när jag tittar i titthålet så står det tre brandmän som dunkar upp grannens dörr.
Min första reaktion var att jag börjar klä på mig eftersom dom nog snart kommer och säger att jag måste gå ut men detta hände aldrig utan dom får ut grannen som går själv men är i chock :S
Det slutade ju bra men kunde verkligen inte somna om och är fortfarande lite sådär med tanke på att jag vet att grannen röker inne och det var nog det som hände. Att hon somnade med en cigg i handen.
Som sagt det slutade bra så då får det vara för nu.

Dennis var och utnyttjade sitt presentkort på Sthlm Day Spa idag och har fått sig massage. Han är på väg hem nu. Säkert som en ny människa :)

Jag bytte även tid på onsdag så att vi kommer kunna åka till Strängnäs på kvällen redan och dagen efter påbörja vår trip till Gbg över helgen.

Nu är världens bästa serie på Tv !! (2½ men )
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0