USCH!

Jag kommer aldrig att blir frisk i denhär takten. Nä , man blir inte friskare av att gå och jobba när man mår crap. Nu är det så att jag har inte råd att vara borta från jobbet :(.

Igår iallafall höll jag på med Wii Fit i 30 minuter. Det kändes kan man ju säga men det jag blir lite irriterad på är att på Yogan tillexempel så måste man göra en sak åt gången sen utvärderas det hur  jag gjorde det och sen måste jag gå och välja nästa sak.
Varför går det inte att lägga alla yoga grejjer på rad så att man gör alla i en följd?? Då skulle det säkert bli mycket jobbigare också.

Stänger idag också men är ledig imorn. Har egentligen 2 fika bokat men jag tror att jag kanske ska passa på att bara ligga hemma i soffan och kurera mig, får se.

Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0