Köpa lägenhet?

Har starkt börjat fundera på att boka in ett möte på banken för att se hur mycket jag skulle kunna få i bolån. Hade jag haft samma lön som jag hade innan så hade det nog gått ganska bra men med denna lön kan det bli lite knackigt skulle jag tro. Men det skulle vara skönt att veta på ett ungefär iallafall.

Det är ofta lägenheter till salu uppe på Tullingeberg och där skulle jag verkligen kunna tänka mig att bo faktiskt.


Imorn jobbar jag bara till 14 och ska en sväng och kolla efter Dennis födelsedags present sen ska jag fika med Elin i Tumba Centrum.
Hon har ju flyttat in med sin karl hit till mina hoods så det ska bli trevligt att träffa henne. Det hinner gå ett tag mellan :S


Gonatt
erika

Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag har iaf börjat kolla upp det där med heltid på mitt jobb i sthlm och börjat spana lite efter lägenheter nu :D

2009-01-20 @ 00:12:53
URL: http://tmodigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tullingeberg är ett trevligt område. då blir vi ju grannar :)



//C

2009-01-20 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0