Nu vettni!

Det händer grejjer som sagt.

Idag har jag och min kära Dennis vart och skrivit på kontrakt på en lägenhet i Huddinge :)

Whiiee :) Vuxenpoäng! haha.

Lägenheten är en underbar tvåa i ett område som heter Rosenhill i Huddinge. Den har en radhus vibb med en liten gräsplätt och en balkong. Vi år båda väääldigt nöjda och har haft tur som hittade en som är så fin som denna. Nyrenoverad med nya vitvaror, tvättmaskin och torktumlare :) Ett badkar är inte helt fel det heller.

Så nu är det full rulle för 1:a september så flyttar vi in. Ska sälja några saker som jag kommer att lägga upp på Facebook. Håll utkik för det albumet om ni kanske hittar nån sak ni är sugna på.

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaah, skoj för er :) då kommer vi att flytta typ samtidigt!

2009-07-18 @ 16:25:32
Postat av: sanna

oh det tidigare inlägget var från mig dåra..

2009-07-18 @ 16:26:15
Postat av: sanna

jo det är väl dax nu efter fyra år ;p plus att dte funkar ju nu när jag också börjar jobba :D det är dax nu helt enkelt!

2009-07-19 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0