Slutspurt

På tre dagar stängningar. Imorn också sen är jag ledig i tre dagar. Det ska bli riktigt skönt.
Enda planen som dock finns är att på fredag ska jag hänga med Lollo, lill-stora Noah och mini Lucas :)
Om det är bra väder blir det parken är det dåligt väder får jag typ köpa gummistövlar och ändå vara i parken Haha !

I måndags så skulle det drickas några öl med Sarah och Tina men jag velade fram och tillbaka men efter kaoset med att en kassa började ryka och vi fick ta beställningar på papper och räkna ut hur mycket det blev, så kände jag att en öl skulle sitta fint och Elinor hängde också med. Den blev en på Olearys i Huddinge och sen två till på Laughing Duck på Vasagatan. Riktigt trevligt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Måste göras om någon dag.


Skansen en dag med min Dennis


Vart lite bitter i morse när jag vaknade och såg att termometern stod på +25 och solen sken som aldrig förr ! Jobbade ju till 21.30 men sen började det regna iallafall. Precis som vädret lovade.

Nu ska jag dock lägga mig i sängen och mysa med min käreste :)

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: irene

var med i en tävling på min blogg!

en länknig till julen bra va? passa på att va med nu!!

2009-07-09 @ 14:21:24
URL: http://irregronvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0