Update.

Har inte riktigt haft tid och ork att sätta mig här och uppdatera faktiskt :S Blev lite sent på Grönan och sen dess har jag inte fått sova ut förutom i morse :) så nu är jag här haha.

Ja, som sagt så blev det Grönan efter arbetet. Vi var där vid 17.30 så det var lite sent men vi hann åka lite grejjer, äta lite mat och dricka nån öl :)
Jag åkte Pop expressen, Extreme, Kvasten, Jetline, gick egenom Lustiga Huset och sist men värst INSANE!!!
Den var galen, jag trodde att jag skulle dö. Och det skulle tydligen vara fin utsikt därifrån men hoppsan, det missade jag, för jag koncentrerade mig liiiiite mer på att blunda, hålla i mig och skrika så att jag fick ont i halsen.
Men jag rekomenderar den. Om något är läskigt och en attraktion på Grönan(förutom Fritt Fall :P) så är det Insane :)



Annars i helgen så jobbade jag och var hemma med Dennis. Fixade och trixade lite hemma såklart. Och i hans lägenhet. Det känns som att det går framåt nu :) :

Fotografen var i ettan i Huddinge igår och fotade.
Vi har adressändrat
Blivit av med köksbordet.
Min lägenhet är besiktigad och visnings dag är inbokad.

Idag ska jag hänga med min mor, hon och Hösa kom hem från Bulgarien i söndags. Vi ska till Elgiganten och fixa en fot som passar till Tv:n för i det nya ska vi inte ha tvn på väggen.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0