En veckas semester here I come.

Helgen på arbetet har gått bra och vi hade ganska lite att göra men det har väl mycket att göra med ombyggnaden men också det kassa vädret. Så mig har det inte gjort så mycket att jag har jobbat.
I söndags var det så lite att göra att jag kunde gå vid halv tre :) Ack så härligt!
Det betydde att jag och Dennis kunde gå på 18 bion på Heron. Vi såg Baksmällan och den var riktigt bra!! Ni måste se den.
Ofta är komedier roliga så att man skrattar ibland men här kunde jag verkligen inte hålla mig :)



Så här sitter jag med ett glas vin bara för att det är måndag och jag är ledig i en vecka! Wiiha. Även om det är vår enda semester denna sommar så ska det bli riktigt skönt.
Är dock väldigt avis på min mor som åkte till Rimini i lördags. Där är det minsann 25 grader varmt.

Imorn ska jag packa för vår roadtrip till Göteborg medan Dennis åker till Strängnäs och hämtar bilen. Vi åker på onsdag morgon någon gång och kommer hem på söndag. Håller verkligen tummarna för fint väder *hoppas*


Har tänkt mobil blogga från Dennis mobil men om jag känner mig själv så kommer jag på något vos glömma bort det haha :P

Nu mys med min käreste
xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skämtar du?! Vi va också på 18 bion o såg baksmällan.. vafan, missa varann.. whattahell.. höhh..

2009-06-16 @ 10:10:15
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0