Igen o igen..

Att jag lyckas ta ur bettskenan på nätterna. I morse visste hittade jag den inte igen och fick röja lite i sängkläderna då dök den upp. Kan inte limma eller tejpa fast den i munnen för att jag omedvetet inte ska ta ur den haha. Fan det gör ju ont i tänderna :(

Nu har jag och Dennis bokat allt med Thailands resan förutom hotellen i Bangkok. Det ska vi checka på torsdag :) Det är 5 månader kvar innan vi åker. Den tiden måste gå fort men inte fööör fort så att man hinner spara alla pengar :)



I lördags var vi på Smaka på Stocholm en snabbis bara men det var så mycket folk i Kungsan och Danskarna hade tagit över plattan haha, det bara var jobbigt så när Dennis hade köpt ett par nya jeans så åkte vi hem. Fixade lite mat och städade massor.
Vid sju ungefär kom det lite vänner till oss för att se matchen mellan Sverige och Danmark som då inte var särskilt spännande men Jenny tippade rätt och vann äran ;)

Det är bara en vecka kvar innan vi har en veckas semester och åker ner till Göteborg. Det ska bli riktigt skönt. Hoppas att vi har tur med vädret *håller tummarna*

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naww vilken fin bild på er! :)



Äran, det va lite tråkig vinnst men men bättre det än inget.. ;P

2009-06-09 @ 19:42:28
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0