Gottigott gott.

När vi hade vart på parlamentet så åkte vi till Söder och tog en öl på Bondens bar. Det var trevligt med lite flummig musik men det låg bra till för restaurangen som vi sedan åt på.
Jag åt Kyckling suvlaki och det var sjukt gott. Dennis och B tog nån tallrik med lite av varje och allt slank ju ner så det måste ha vart gott.
Vi gick till samma bar igen och drack nån öl till och sen åkte vi hemåt.
En lagom kväll med god mat, lagom med dricka och trevligt sällskap.

Min lördag på arbetet var helt okej med rullade på i princip hela dagen men sen smällde det till och alla kom samtidigt där innan 20. Då ville jag bara dö men det ordnade till sig sen :)
Igår sen (söndag) så var det bara hemma dag för mig och Dennis. Vi hade tvättstuga klockan 14 så innan det gick vi till centrum och handlade lite gott till kvällen.
Det var uppträdande av HEAT , Molly Sanden och Alcazar men vi orkade inte stanna och kolla. Dennis hade nog gärna sett Molly sjunga en trudelutt ;) haha.

Nu ska jag äta frukost sedan bär det av till arbetet.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0