Joppa sej liite

Attans bananer vad trött jag ääääär!!
Och detta är veckan då jag har 4 stängningar. Vi kör varannan vecka 3 varannan 4 så att det blir rättvist.

Inga speciella planer i veckan förutom att jobba och att det behövs dammsugas hemma :P Ska iof till stan imorn och handla lite grejjer till Fannys dop present. Ja det är ett tag kvar men har lite planer som är bäst att fixas direkt :)

just jag var ju ute i Södertälje i lördags efter jobbet haha. Det hade jag nästan glömt bort men inte för att det inte var kul för det var det. Har inte träffat Elin och Pernilla sen det par galej hemma hos Elin o Fredde.
Åkte hem och svidade om och fick sedan skjuts av Joni till Södertälje. Han har ju fått körkort WOHOOOW!! Finally!
Vi hamnade på Hamnmagasinet och det var väl helt okej men det var lite folk :S Tälje borna kanske lyxade till det och tog sig till Stockholm som dom själva skulle säga ;)
Sen kom Fredde och hämtade oss och vi tog ett stopp på Donken. Smakade bra gjorde det. Blir ju inte lika mycket Donken som förut kan man verkligen säga :P Vad som hände efter Donken ska vi inte ens tala om, men KAOS kan vi lite lätt utrycka det som.



Igår hade jag och Dennis en dag tillsammans. Med tvättstuga och storhandling på Maxi :P Inte sååå mysigt men det var saker som behövdes göras :)
Tvättstugan var spännande och jag som inte hade sovit många timmar hade as roligt åt det. Jag brukar använda ett Dl mått när jag häller i tvättmedel i maskinen men hällde bara i nu och var skit nöjd. Sen undrade jag varför det kartongen med medel kändes så tom. JO FÖR ATT DEN TYP VAR TOM!!
Jag hade hällt lite väl mycket medel i alla maskiner. HOPPSAN. Inte meningen men min uppskattnings förmåga är fan inte bra och tror inte att den någonsin har vart det :P haha!!

xoxo

erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0