Män som hatar kvinnor.

Min dag slutade klockan 14 idag och Dennis hade också slutat tidigt :) Så vi gick lite på stan innan vi var på bio och såg filmen Män som hatar kvinnor.
Jag har läst de tre böckerna i triologin om Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander. And love them.
Och filmen var väldigt bra , det hände något hela tiden som gjorde att 2.5 timmar gick fort :)
måste dock säga att böckerna är så mycket än att se denna story som film. För att få med alla detaljer om tillexempel personerna så skulle filmen behövt vara 5 timmar lång :P.

Imorn är det lång dag som gäller men det lär vara ganska lugnt även om det är lill-lördag. Dagens lunch var helt galen. Det gick bra och så men det var ap mycket folk, det var länge sen det var så.





Tror att jag har bestämt mig och kommer vara nöjd med det beslutet.

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bio på en tisdag, mysigt.. :)

vilket beslut?

2009-03-18 @ 10:49:21
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0