Parlamentet imorn.

Dennis vän "B" och hans flickvän hade fixat biljetter till inspelningen av humorprogrammet Parlamentet och var så snälla och frågade oss om vi ville följa med så imorn ska vi dit. :)
Inspelningen är ganska tidigt så för mig blir det perfekt eftersom jag slutar 14 men Dennis får gå tidigare från jobbet.
Efter det ska vi till en grekisk restaurang och äta middag. GOTT . (hoppas jag verkligen :P)

Jobbar på lördag så då är det väl inte så spännande men mamma och Janne tänkte komma och hälsa på en sväng efter att de har vart och sett final-genrepet av Melodifestivalen. Mamma har vart på mitt jobb en gång men Janne har aldrig sett vart jag arbetar.

xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0