ibland så...

Jag har jobbat 2 veckor nu och igår kom det en sådan gäst som man bara blir så jäkla sur över. En sån som känner att dom har rätt med allt och gillar att klaga på allt och allting. Ofta så blir folk såna när dom vistas på mitt jobb men denhär gästen kändes bara som om den var trött på livet.
Såna stunder gör att man känner hur otacksamt jobbet är.
Det jag blev mest sur/arg över var att det mumlades när denne hade vänt sig om så denne vågade inte ens säga vad problemet var framför mig och jag erbjuder mig att fixa det som nu är fel men då passar det sig inte. Riktigt bittert så skyll dig själv!!

Och få gånger så kommer det gäster som gör en så glad och på bra humör. Ge mig fler såna gäster snälla !? :)

Idag stänger jag så det blir nog inte mer spännande än så. Imorn någon gång åker vi till Strängnäs har inte bestämt vilken tid bara.


xoxo
erika

Gott gotti gott gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0