Trötter men inge sover.

haha det jag menar med det är att jag känner mig slutkörd efter att ha jobbat men kan ändå inte somna vettig tid. Iof får jag sova 8 timmar om jag somnar vid 12 men iallafall :P
Det är roligt att jobba med så många fler faktiskt. Man har fler att skratta med när det inte går så bra och att muppa sig med Sarah har jag saknat. :)

Idag när jag hade lunch så kom Jenny med Fanny och åt med mig. Hon var så glad så men blev lite ledsen när jag ville visa upp henne för de andra. Det var inte så roligt men när hon såg mamma igen så blev hon lycklig :P

På lördag har jag och Dennis planerat att åka in till stan och gå runt lite. Hoppas att det är fint väder så kanske det går att klämma in sig på Medis och ta en törst släckare...

*hoppar ner i sängen*
xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0