7 fucking dagar kvar!!

Det närmar sig och det närmar sig fort nu! Det ska bli galet skönt och jag längtar! Shopping in Bangkok here I come!

Ja  med tanke på att jag är så dålig på att uppdatera så kan jag kanske uppdatera med att jag har lyckats bli förkyld :( Snorig, hosta och tung i kroppen. Dålig timing jag vet, men det kommer förhoppningsvis ha gått över tills vi åker.
Packa har vi inte gjort det känns lite överdrivet att göra det redan utan vi har köpt det vi behöver köpa och sen skrivit en lista på viktiga saker som man inte får glömma bara.

I förrigår var inte min dag ska ni veta. Vaknade snorig och trött och arbetsdagen gick väl helt okej men jag lyckades slå i läppen i en kassalåda (trodde att det skulle bli fläskläpp men det gick bra) som gjorde galet ont. Den var vi på affären för att handla en julgran, där jag halkar till på typ en frukt och slå i armen i kanten på en såndär stor låda av metall som dom har massa produkter i med erbjudande. Om kassalåda saken gjorde ont så gjorde dethär helvetes ont!
Sen ska jag plocka ur allt ur bakluckan och slår i huvudet i luckan. Var så less på mig själv tillslut.

Men nu har vi en julgran och pynt också :) Wiiihooo :) Vuxenpoäng

Ska äta frukost nu och sedan röra mig till psoriasis doktorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0