Boring!

Kan man lungt säga att det var de sista tre timmarna typ :S Men då är det bara att städa och fixa så mycket man orkar.
Middags timmarna var lite sådär, jag fick alldeles för mycket i huvudet samtidigt och saker och ting strulade så flippade lite men skämdes sen också.
Gillar inte den sidan av mig som får ryck och snäser åt folk som kanske inte ens förtjänade det. Men det har blivit mycket bättre om man säger så. Just nu kanske det har att göra med att semestern börjar närma sig och att vi bara hade en vecka i somras.
20 dagar kvar är det idag! YEAH!

Dennis var hos doktorn idag och fick en spruta för nötallergin. Skulle inte åkt med honom nåågonstans om den inte följer med :) För säkerhets skull, vill inte att det ska hända någon med min käraste <3.

Borde gå och lägga mig nu men är lite uppe i varv fortfarande så ser lite på television sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0