Körkort kommer fixas

Har helt glömt att berätta att efter Thailand så kommer jag skriva in mig hos körskolan här i Huddinge :) En väldigt uppskattade present av min kära morfar :) Så nu har jag iiiiiiiiiiiiiingen, INGEN bortförklaring till att skjuta upp på det nå mer! Wiiihoo!

Seen så i fredags var mor min här och lämnade sin bil eftersom hon åkte till Polen för en weekend och syrran är ensam hemma. Så skulle någonting mot förmodan hända så kan jag och Dennis ta oss till Tumba fort.
Och igår var jag och Dennis och kollade lite Elgiganten och IKEA men köpte bara små saker som kontakter vi ska ha till lampor och liknande.
Senare på dagen kom Jenny, Joni och Fanny på middag och för att spela lite spel. Fanny var jätte rädd för Dennis och det blev nog inte bättre när han tappade sin ena framtand och såg för jäkla rolig ut i munnen :P
Som tur ska han till tandläkaren på torsdag så det fixar sig snart.


Är ledig imorn så ska passa på att gå till psoriasis doktorn i Södertälje. Måste få såret finare till Thailand. Det är ingen höjdare just nu.

Men nu ska jag fortsätta se på Criminal Minds (me like!) sen ska jag lägga mig och sussa bredvid hjärtat.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0