Bowling och middag.

Igår jobbades det bara till 15 sen hade vi ledningsgruppsmöte. När det var klart så åkte vi till Heron City för en match i bowling och en trevlig middag.
Såklart vann jag över de på vår restaurang :) hihi busigt värre!

Fick precis ett samtal från jobbet där de frågade om jag kunde jobba. Saken är att för mig har jag inget val. Jag blir lite arg faktiskt över att det ska behöva bli såhär hela tiden. Jag var sjuk för ett tag sedan och jag vet att det blir jobbigt absolut. Som tur var det bara vanliga medarbetar tider som behövdes fixas.
Så jag ska jobba från fem. :(
Det jobbigaste är att säga det till Dennis...

Så nu tappade jag precis lusten att skriva mer. Ska äta frukost nu och sen fortsätta tvätta för att hinna till SKHLM till tolv ungefär och träffa Jenny, Lollo och Ella :)

 

xoxo

erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0