Hopplöst!

Jag är så hopplös... eller egentligen inte för jag har vart duktig och låtit bli!
Satt igår och klickade runt på massa hemsidor och hittade massor massor som jag skulle kunnat klicka hem och nu har jag också kollat runt. Jag har lagt saker i kundkorgarna men sen bara stängt ner för att låta bli att beställa det jag hittat.
Vårt hem är prioriterat just nu och det som egentligen skulle behövas mest ( jaja egentligen inte men ändå) Det är ett par till jeans (har hål i alla förutom 2 typ) och ett par Uggs till i vinter, jaaaa :) :)

Hade en sjukt bra kväll på jobbet idag. Vi var tillräckligt många på golvet för att möta försäljningen och allt gick smidigt, alla var på bra humör. Helt perfekt var det. Jag skulle vilja att alla dagar på jobbet var som denna. Risken är att imorgon kväll blir kaos haha. Så hoppas kan man iallafall göra.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0