Fram med cykeln tror jag :)

Stängde idag och såg verkligen inte fram emot det ska jag säga. Hade en mardröm i måndags men idag så gick det som smort. Vi var klara en halvtimme innan vi skulle.
Seen så lyckades jag såklart kolla fel på bussen så fick skjuts av en jobbarkompis, jätte snällt verkligen :)!
Då påmindes jag av att jag har ju en cykel. Tog den till jobbet ofta förra sommaren och varför inte börja cykla nu. Det har blivit så mycket varmare nu på dagarna, tycker inte det blåser lika kallt.

Stänger imorn också och försökte byta bort den men det var ju lättare sagt än gjort, får vara lite trött på lördag bara det överlever man väl.
Nu ska jag passa på att spela nån vända Blitz för imorn blir det raka vägen i säng.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Ella

Det är klart att jag kommer till jobbet och hälsar på. Jag tänkte hämta min löne spec på jobbet så jag och Micke kommer någon dag av dom 10 dagarna som han är ledig :) Så måste vi ju träna oss att åka buss också :P

Absolut så hör jag av mig till dig så får vi ta och träffas :)



puss och kram

2010-04-16 @ 12:09:34
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0