hemma under täcket med en kopp te.

Nässprayen och snorpappret är också med såklart :P

Åkte in till jobbet en timme bara för att öppna retaurangen sen la jag över ansvaret till de andra för jag är sjuk och jag tänker inte göra mer än att bara ligga i soffan.
Har inte tid att vara sjuk. Det är full rulle på jobbet och på lördag är det bröllop.

Jenny undrade hur vi kunde missa avgången i Mariehamn. Jo, vi satt i baren såklart och där är det fullt med folk och musik. Dom ropar ut avgången till Mariehamn 4ggr på finska och 4ggr på svenska.
Meeeen ropar dom ut det i baren? NOPE! Det får dom faktiskt ta och ändra för vart håller folk till på båten. I baren!
Sen är det inte som att hela båten kliver av i Mariehamn heller.
Ja,ja så var det och det var roligt iallafall :)

Nu ska jag mysa i soffan så nu kan se på den här så länge :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tänker inte kolla in trailern på SATC, sådeså :P



Hehe okej, men ni kände inte att båten stannat eller nåt? ;)



Krya på dig nu!!

2010-04-22 @ 11:04:16
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0