Inte god morgon.

Jag är typ sjuuukt förkyld och har feber så känner mig helt slut i hela jäkla ´kroppen och knoppen :( Inte mycket att göra åt. Hoppas att det går över helt enkelt.

Möhippan i lördags var lyckad! Lollo var nöjd och det var det viktigaste.
Sen att vi missade avgången i Mariehamn och fick åka till Åbo och åka tillbaka därifrån är en annan femma men inga sura miner :) Inte för att vi hade något annat val, heller. Simma var inget alternativ.

Nu ska jag börja röra mig till arbetet. Får uppdatera bättre jag vet. Glömmer bort och prioriterar faktiskt inte datorn just nu. Det går lite i perioder.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, hur missade ni mariehamn?? (:

2010-04-22 @ 09:40:24
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0