Vart ska jag börja?

I helgen har jag jobbat så det är väl inte så spännande att gå in på. Skulle ha jobbat igår(måndag) också men bytte bort den eftersom jag och Dennis firade 2 år tillsammans. Tiden går sjukt fort när man har roligt. Jag älskar den karln mycket mycket mycket massor!!
Jag hade fyllt i en bok där man skulle skriva hur man träffades och liknande. Några av sakerna var svåra att fylla i men vi ska göra det ihop :).
Fick jätte fina saker av Dennis :) En bukett med typ 40 (!!) rosor, 2 söta hjärta ankor, rosa ät pinnar, ett rosa örngott, ett ljus och ett matchande kort. Allt i rooooosa! :)

Imorn är jag ledig och ska övningsköra vid halv 12 sen efter det tar jag mig nog hem till Jennypää där det bjuds på fika. Seeeen vet ni ska jag och mamma ut och köra "sportbil". För äntligen idag kom pappret för godkännandet av privatövningskörning! Wiiiihooo!
Men som om det inte vore menat att jag ska övningsköra med vår bil så la alla mätare i instrumentpanelen av idag :(. Dom har strulat lite fram och tillbaka men nu är dom döööda. Dennis skulle kolla på det sen så hoppas att kan kan fixa det för det var typ jätte dyrt att göra på verkstad.

Ska se klart The mentalist. puss o kram


Kommentarer
Postat av: carro

va gulligt! :D grattis till er båda! får se vad man själv får i 2-års present.. :P

2010-04-08 @ 12:35:53
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0