2 filmer

Igår var vi och såg Karate Kid med Jenny och Joni och jag tyckte den var bra. Vissa delar är väldigt överdrivna men det ska tydligen vara så hörde jag eftersom orginalet också var så. Jayden som spelar Dre i filmen är bara för charmig. Han skådesspelarkarriär kom säkert på en räkmacka med tanke på hans föräldrar men jag gillade honom i den rollen han hade.
Sen måste jag erkänna att 18 bion är skön att gå på, det är inte så mycket folk och klockan är inte så mycket när filmen är slut :)

Idag såg vi The pruisuit of happines(?) med Will Smith och hans son. Vi fick låna den av Jesper och Lollo. Hur känslosam kan en film vara , jo lika mycket som denna. Sen att veta att den är baserad på en människas liv var helt sjukt. Den mannen har verkligen bestämt sig för att få allt att fungera på ett eller annat sätt.

Imponerande! Imorgon är det veckoarbetet som gäller då börjar jag jobba 6. Ska sätta på väckarklockan ikväll också! Glömde nämligen att göra det igår så 07.33 vaknade kg och väckte Dennis gör att köra mig till jobbet. Blev inte sen men gillar inte att komma precis när jag börjar för om något inte går som det ska är hela dagen förstörd.
Snart är det dags att sussa!
Gonatt allihopa.



Kommentarer
Postat av: Jenny

du vet att pursuit of happiness kom på tv också då? ;)

2010-08-16 @ 22:27:12
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0