7 på morgonen, så kan det gå!

I torsdags var det dags för halvårs mötet och allt gick bra, det var ett vettigt möte med mycket nytt och hårda krav vilket oftast är lättast att följa.
Allt gick bra och jag fixade iordning mig och ska typ 15 minuter innan vi ska gå in i sovrummet och trampar på något som sticker mig, svär lite, ser att det är en geting som sitter under foten, svär så in i vassten och skriker som en galning(då av paniken). Dennis lugnar ner mig och vi lägger på salubrin på en kompress och ser så att inte taggen sitter kvar.
Det värkte lite och svullnade upp vid sticket bara så satte på mig ett par skor. Tänkte inte så mycket mer på det än att det var ömt seeeen dagen efter såg det ut på dethär viset! Normalt? Skulle inte tro det!

Idag har det lagt sig lite så att jag kan gå som folk iallafall och vicka på tårna, det ni ;)



Efter mötet iallafall så var vi några stycken som minsann skulle ut och partaja! Vi började på fd Söderhof där det blev nån öl innan vi tröttnade på musiken och att det var låg musik om inte annat så vi gick till OJOJOJ där var det as bra musik så vi dansade massor iallafall jag och Camilla, sen så stängde dom då var det inte en tvekan på att vi ska minsann till Labbet. Och där dansades det ännu mer så att klockan bara pang slog typ 5 och det var dags att gå hemåt.
När var då Erika hemma? Jo vettni hon tog tåget hem med folk som skulle till jobbet och det var ljust ute så vid 7 på morgonen vacklade jag hem efter en toppenkväll som jag lätt skulle kunna göra om! Tack allihopa!

Nu däremot så har jag jobbat till 23.30 och ska sova. Gonatt

Tillbaka till middagen efter mötet då

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaha trodde du att trampa på den när du kom hem..



Det gör inget, hur kunde du ha vetat att en dum geting skulle ligga och lalla på golvet? (: some other time..

2010-08-29 @ 23:10:00
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0