Ännu en dag

Så har hostan blivit värre under natten så nä mår fan inte bättre idag :(
Vi som ska ha möte och middag med jobbet imorn som jag har sett fram emot ju så hoppas verkligen att jag mår bättre imorn. Vila borde göra sitt tycker jag!

Igår såg vi sjuklingar två filmer: "Offside" och "Vicky Christina Barcelona"



"Vicky Christina Barcelona" var lite halvskum med konstiga relationer som inte följer vanliga normer med en berättarröst som gjorde den lite annorlunda men absolut sevärd :) Vet inte om Dennis tyckte att den var så spännande dock eftersom han somnade.
Vicky är kvinnan som alltid vetat vad hon vill ha och sett till att få det tills hon träffar Juan Antonio medan hennes väninna Christina bara vet vad hon inte vill ha och säger aldrig nej till något nytt som gör att även hon faller för konstnären Juan Antonio. 
Detta får en annorlunda vändning när Juan Antonios ex-fru kommer in i bilden. 

"Offside" är en ganska typisk svensk film där personerna bor in en liten stad och man får följa deras väg till att vinna en enda match i fotboll. Det blir ganska desperat och de blir tvugna att ta in b.l.a. 2killar från flyktingförläggningen och mannen som äger kiosken i stan.



Får se vad vi hittar på att se för filmer idag då. Dennis sitter och tittar på Prince of Persia just nu, jag sov en timme mer än honom så då passade han minsann på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0