Blir blond igen!

Har haft en toppen semester med sjukt bra väder och härligt sällskap. De två första veckorna spenderades mest på stranden för att fixa bränna :) sen har vi bilat i nedre delen av Sverige. Från Sthlm till Gbg därifrån sen till Köpenhamn för att sedan ta oss uppåt till Malmö och Råå. Så vi var hemma lagom till att njuta av helgen innan jag var tillbaka på jobbet. Det är helt okej att vara tillbaka med hatar känslan man får att det känns som att man aldrig har vart ifrån. Men det är väl så när man har gjort något en längre tid så. Lite rörigt på jobbet också men jag gör så gott jag kan helt enkelt. Ska ta tag i mitt jäkla körkort också har jag bestämt. För det var Dennis som sa att nu måste jag ta och fixa det så ska typ göra så att jag bokar en tid och sen kör och pluggar satan tills dess. Då får jag arslet ur vagnen! Ja, jag har ju gett upp det bruna håret nu också. Jag gillade det och så men att ta hand om utväxten stup i kvarten är inte lika spännande så i förrigår körde jag en blondering som gav mig resultatet orange såklart. Köpte ett silverschampoo igår så det blev en vända av det igår. Och idag sitter jag med en blond toning i håret för att det inte ska se så jätte orange ut. Mamma tyckte att det var så fult att hon inte ens kunde hålla sig för garv, haha. Men kan inte se ut såhär på lördag iallafall! Då ska nämligen min födelsedag firas :) nu måste jag tvätta ur toningen sen sussa säng. Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0