Blir galen på Iphone+Blogg.se!

Har precis nästan fått spunk på att det inte går att ladda upp foton från min Iphone direkt upp på bloggen!

Vet att det finns andra blogg siter som har appar dom underlättar bloggningen och det skulle vara aaawsome. För det blir ett projekt av att blogga från mobilen just nu för Blogg.se är inte anpassat för mobil heller så när man kommer till förstasidan måste man zooma in och flytta runt sidan för att kunna logga in.
Sedan märkte jag någon gång när jag väl bloggade från mobilen att även om jag gjorde en radbrytning så blev det inte det sen iallafall.

Väldigt irriterande så snälla Blogg.se kan ni inte fixa så att det går att blogga från mobilen genom en enklare app tillexempel? Lovar att fler skulle blogga från sina mobilen och köra live updates med foton.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: il

word!

2010-10-11 @ 16:08:30
URL: http://isabellelarssons.blogg.se/
Postat av: Identity

Håller med!

2010-10-31 @ 18:16:07
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0