Boooring!

Mår bättre idag men fortfarande inte helt 100%. Inte lika snorig men hostar desto mer just nu.

Har underhållit mig med att fixa med mina naglar vilket inte händer särskilt ofta eftersom jag inte får ha nagellack eller långa naglar på jobbet så försöker hålla en vettig längd för att det är så fiiiiint.

Det blev ett hemskt foto men lite Barbie rosa nagellack och sedan en silverglittrig rand på kanterna utåt på naglarna :) Nästa gång ska jag ge mig på blommor (när det nu blir).

Sen efter att ha vart och köpt mat på Ivan's så satte vi på en film som heter
" The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford "
Ingen av oss hade hört talas om filmen men Brad Pitt är med så vi gav det en chans.



Filmen handlar om Jesse James(Brad Pitt) som blir känd för att råna allt han kan komma över och mördar den som kommer i hans väg.
Det lät spännande och vi tänkte att det är cowboy pang pang och så men icke. Den är med psykologisk i hur han klarar sig undan att bli gripen och ingen veet egentligen vem han är när han kommer till nya städer. Robert Ford är en yngling som vill vara som Jesse James men lyckas inte riktigt och vinner inte helt Jesse James förtroende och blir mer och mer övertygad att Jesse James kommer att mörda honom också en dag.

Skulle kanske kunna tänka mig att se filmen igen bara för att se om jag förstår mer av den då men den är 2,30 lång så det tar emot lite.



Imorn vid 15 är det möte i Tumba som sedan avslutas med middag på VretaStugan. Har aldrig vart där så det ska bli trevligt. Mamma bor granne med restaurangen och hon har sagt att det är jätte mysigt.
Måste måste må bättre imorn :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ätit där en gång och det va god mat (:

Det va där vi berättade för min familj att Fanny skulle bli storasyster (:

2010-08-25 @ 22:11:29
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: Nina

Svar: Haha, det är inte jag som vänt på dygnet, det är Lilleman som har ;) Men idag är det "normalt" igen.. Konstif kille! Vreta stugan? Är det den som ligger i Vretarna typ vid vägen? Hämtade mat där igår och håller med om att det är SUPERmysigt! =)

2010-08-26 @ 11:51:26
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0