Grattis till mig :)

Idag blir jag fan 23 år gammal! Nu går det bara utför liksom, jag kände det redan imorse :P HaHA.

Firade min födelsedag i lördags med nära och kära här hemma hos oss och jag hade en jätte trevlig kväll och fick jätte fina presenter av allihopa :) TACK! Det mesta var rosa såklart (inte konstigt).

Jobbade från 6-16 idag och sen åt jag middag med min karl. Jag gjorde fårostgratinerad fläskfile med couscous, det trodde ni inte om mig va! Sen åt vi efterrätt som Dennis hade köpt till oss,mums.
Mamma kom lagom efter maten för att åka och köra lite.

Det var min födelsedag och snart är den över :( Sen är det ett heeelt åååår kvar innan jag får mer födelsedagspresenter :P Nä,vaddå? Jag tycker inte om att få presenter :P !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Just ja, skulle länka den eftersom det inte går att kopiera från mig.. men här har du bildadressen: http://4.bp.blogspot.com/_p4kEBu7ukD8/TF8DdVqd-vI/AAAAAAAABCo/Kg2G5fslzGg/s400/beautiful-blogger-award1.jpg

2010-08-10 @ 23:02:35
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0